Mama zdravlje

Kako se prestati osjećati umorno?

Rješenje kako se prestati osjećati umorno traži tisuće ljudi. Čini se nemogućim proći kroz dan a da se ne osjećate usporeno i da nemate energije nizašto.

Umor? Upravo je umor uzročnik slabe koncentracije, dobivanja na težini, ali i smanjenja libida.

Ako ne možete držati oči otvorenima tijekom dana, ako se osjećate iscrpljeno, isprobajte ove savjete kako biste doznali možete li povratiti izgubljenu energiju.

1.      Provjerite štitnjaču

Usporeni rad štitnjače, tzv. hipotireoza, najčešći je uzročnik spomenutih simptoma. Napravite test na hormone štitnjače, provjerite TSH, kao i T3 i T4 pa se posavjetujte sa liječnikom. Kada je štitnjača spora, rad vitalnih funkcija se usporava, pojavljuju se hladne ruke i noge, gubitak pamćenja, rastresenost, smanjena koncentracija i povećana tjelesna težina.

2.      Kolike su vrijednosti željeza u organizmu?

Najčešći uzrok osjećaja umora je smanjena količina željeza u organizmu. Niske količine željeza dovode organizam u fazu nezainteresiranosti pa čak i depresije. Željezo je važno jer pomaže u stvaranju crvenih krvnih stanica koje prenose kisik po cijelom tijelu. Vaše tijelo ne može učinkovito raditi ako je željezo nisko i zasigurno ćete osjetiti njegove posljedice. Dobra strana niskog željeza je kada ga dodate organizmu, odmah ćete primijetiti. Imajte na umu da previše željeza može uzrokovati zatvor.

3.      Provjerite razinu vitamina B12

Željezo i vitamin B12 rade zajedno. Niske razine vitamina B12 mogu uzrokovati smanjenje energije, trnce u rukama i stopalima, slabost, ukočenost i slabu memoriju. To se može popraviti jednostavnim korištenjem dodataka B12.

4.      Isključite telefon

Plavo svjetlo vašeg telefona noću može poremetiti vaše hormone, uključujući proizvodnju melatonina.

5.      Izbacite kofein

Kofein može ostati u organizmu satima nakon što se popije. Ako ga koristite kako biste se borili protiv umora, prestankom konzumacije saznat ćete koliko energije zapravo stvarate. Ako želite ujutro toplu tekućinu, konzumirajte radije malo čaja umjesto kave. To vam daje mogućnost da isprobate nove stvari i da vidite kako djeluju na vaš organizam.

6.      Prilagodite raspored spavanja

Mnogo je ljudi koji su umorni jer jednostavno odlaze u krevet prekasno. Redovito ćete trebati najmanje 8 sati sna kako bi vaše tijelo ispravno funkcioniralo. Možda ćete morati iz rasporeda izbaciti svoje omiljene kasno-noćne emisije na neko vrijeme da biste ranije otišli na spavanje.

Pokušajte zaspati prije 22 sata svake noći.

Fotografije izvor: Pixabay i arhiva Biomedia

Možda vam se svidi i ovo...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *