Dostava na odabranu adresu

Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odnosno na kućni prag ukoliko se radi o prenosivom paketu; ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostavu paketa za mama.com.hr online shop rade tvrtka TEX Logistika i Overseas Express na području cijele Hrvatske. Na području Zagreba dostavljaju i djelatnici tvrtke. Dostava se izvršava svakim radnim danom do 20 sati, a subotom do 14 sati (gdje je dostupno).

 Napomena

Molimo da, u slučaju plaćanja pouzećem, pripremite točan iznos za plaćanje dostavljaču.

Dostava na kioske Tiska

Kako bismo svim našim kupcima olakšali preuzimanje pošiljki osigurali smo inovativnu mogućnost dostave na više od 1300 kioska Tiska u cijeloj Hrvatskoj. Pošiljke je moguće preuzeti tijekom radnog vremena kioska Tiska u koji ste odabrali dostaviti svoju narudžbu. Dok pošiljka putuje na odredište moći ćete pratiti narudžbu (više detalja ovdje), a na dan dostave primiti ćete SMS poruku na broj mobitela s narudžbenice kojom ćemo vas obavijestiti da je pošiljka spremna za preuzimanje. Rok preuzimanja pošiljke je 5 dana, a počinje s danom primitka SMS poruke o obavijesti o prispijeću.

Sve lokacija kioska Tiska diljem Hrvatske s radnim vremenom možete pronaći na ovome linku, a odabir napraviti najbliže svojoj adresi prilikom narudžbe, u obrascu ‘Dostava’. Dostavu na kioske Tiska izvršava Tex Logistika.

Uvjeti preuzimanja dostave

Svi proizvodi su zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda svaki je kupac dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač ili djelatnik/ica na kiosku Tiska uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Praćenje narudžbe

Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom profilu putem tzv. koda za praćenje, dostupnog kraj artikla koji je otpremljen (ili više njih). Uđite u svoj profil i kliknite na link „Moje narudžbe“ kako biste provjerili trenutni status vaše narudžbe i broj pošiljke ukoliko je ista predana na dostavu. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored artikala u narudžbi se pojavljuje link s kodom za praćenje koji vas vodi na stranicu našeg logističkog partnera, gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke.